دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد رتبه نخست نهمین دوره آئین اعطای تندیس ملی فداکاری سال 99 را کسب کرد عرفانه نعمتیان رتبه نخست نهمین دوره آئین اعطای تندیس ملی فداکاری در سال 99 را از آن خود کرد به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیامنور استان چهارمحال و بختیاری، سرکار خانم عرفانه نعمتیان دانشجوی رشته برنامه ریزی اجتماعی و تعاون دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد، رتبه نخست نهمین دوره آئین اعطای تندیس ملی فداکاری را از سوی معاون دانشجویی و جوانان جمعیت هلالاحمر ایران از آن خود کرد و به عنوان دانشجوی فداکار و نمونه سال 1399 معرفی و انتخاب شد.
آئین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان امدادگر هلال احمر ایران، یکی از اقداماتی است که با هدف حفظ و ترویج مصادیق فداکاری به ویژه میان جامعه جوان و دانشجو برگزار می شود.
این آئین با هدف ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری، نوع‌دوستی و اشاعه ارزش‌های انسانی در بین دانشجویان از سال 1383 تاکنون برگزار می‌شود و نفرات برگزیده هر سازمان پس از استعلام و بررسی به عنوان دانشجوی فداکار و برتر هر سال انتخاب و معرفی خواهند شد.
نهمین دوره آئين اعطاي تنديس ملي فداكاري به دانشجويان فعال و داوطلب در عرصه خدمات داوطلبانه در زمينه پیشگیری، مهار حوادث و سوانح، ارائه خدمات موثر امدادي و بشردوستانه برای نجات جان، حمايت از زندگي و سلامت انسان‌ها برگزار شد.
در این طرح هر سال از دانشجویانی که در کارهای خیر و نیکوکارانه، امداد و نجات انسان ها و پاسداری از میهن و هم میهنان خویش مشارکتی فعال، موثر و داوطلبانه داشته اند، قدردانی می شود. این دانشجویان یا از سوی سازمان ها و نهادهای رسمی معرفی یا از سوی شماری از دانشجویان به دبیرخانه جشنواره شناسانده می شوند.
خانم عرفانه نعمتیان از سوی جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری به نهمین دوره آئین اعطای تندیس ملی فداکاری به دبیرخانه جشنواره به جهت انجام کارهای داوطلبانه و امداد و نجات و خدمت رسانی به انسان ها معرفی شد.
 دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در پیامی این موفقیت را به ایشان و مسؤلین دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد تبریک گفت .
فايلها
index.jpg 56.027 KB
 
امتیاز دهی