دبیر علمی دومین جشنواره و چهارمین همایش ملی آموزش محیط زیست: فراخوان شرکت در دومین جشنواره ملی آموزش محیط زیست/ مهلت ارسال مقالات تا 28 دی ماه
دکتر سید محمد شبیری گفت: دومین جشنواره و چهارمین همایش ملی آموزش محیط زیست به صورت آنلاین در روزهای دوشنبه و سه شنبه 6 و 7 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی، دبیر علمی دومین جشنواره و چهارمین همایش ملی آموزش محیط زیست افزود: این جشنواره و همایش با هدف توسعه و ارتقای فرهنگ محیط زیستی همراه با ارائه مقالات علمی و نشست های تخصصی به صورت الکترونیکی توسط کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست و پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار دانشگاه پیام نور و با حضور دانشجویان، اساتید و فرهیختگان به صورت برخط و نابرخط برگزار می شود.
دکتر شبیری مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه جشنواره را تا 28 دی ماه اعلام کرد و گفت: از کلیه اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه مندان حوزه آموزش محیط‌زیست دعوت می شود با ارائه مقالات و شرکت در برنامه‌های علمی این همایش بر غنای علمی آن بیفزایند.
وی با اشاره به رسالت دانشگاه پیام نور در برنامه ششم توسعه کشور به عنوان هاب بین‌المللی آموزش‌های الکترونیکی اظهار داشت: این دانشگاه برای دومین سال متوالی برای اشاعه آموزش الکترونیک، دستیابی به شاخص‌های مدیریت سبز دانشگاهی، کاهش هزینه ها و البته رعایت پروتکل‌های مربوط به پاندمی کرونا، اقدام به برگزاری این همایش با شاخص های محیط زیستی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های الکترونیک کرده و همچون گذشته در توسعه این فرهنگ اهتمام می‌ورزد.
رئیس کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست درخصوص این برنامه افزود: این همایش روز 6 بهمن ماه سال جاری آغاز به کار کرده و در روز دوم  مقالات علمی به صورت آنلاین در سه پانل موازی ارائه می شود و برنامه نشست ‌های الکترونیکی تخصصی پس از آن ادامه خواهد یافت.
محورهای همایش و اطلاعات تکمیلی مربوط به مهلت و نحوه ارسال مقالات و شرکت در برنامه‌ها بر روی پرتال همایش با آدرس الکترونیکی http://conference.pnu.ac.ir/4theeconf/ در دسترس پژوهشگران و علاقمندان قرار دارد.
 
فايلها
poster2.jpg 276.755 KB
 
امتیاز دهی