با حضور معاون سیاسی سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم که به صورت مجازی برگزارشد ، آقای اسماعیلی معاون سیاسی سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) به بیان سخنانی پیرامون سجایای اخلاقی این شهید بزرگوار پرداخت و اظهار کرد : راه و منش شهید سلیمانی را بایستی سرلوحه کار خود قرار دهیم و از مکتب حاج قاسم درس بگیریم.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی فرمانده شجاع و مرد میدان مبارزه با دشمنان بود افزود : شجاعت سردار سلیمانی دارای ویژگی مهم و خاصی همچون باور قلبی به وعده الهی بود و همین امر سبب شد تا نام و یاد این شهید بزرگ در قلوب مسلمین و مظلومین جهان همواره زنده بماند.
ایشان یکی از خصیصه های بارز این شهید بزرگوار را تواضع و خضوع در برابر ولایت مداری دانست و افزود: ولایت مداری شهید حاج قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب حضرت زهرا(س) بود که می‌تواند الگویی برای جوانان و آیندگان باشد.
معاون سیاسی سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ، مردم داری و فروتنی از خصلت های ویژه سردار سلیمانی بود گفت : وظیفه ماست که یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی بداریم و به بهترین شکل ممکن، آیین های گرامیداشت و بزرگداشت سردار دل ها برگزار نماییم.
 در ادامه ی این جلسه حاضرین از بیانات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی استفاده کردند و در پایان از مداحی مجازی در وصف سردار دلها بهره جستند.

گفتنی است این مراسم به همت دفتر فرهنگی اجتماعی و همکاری نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.


 
فايلها
IMG_5768.JPG 252.862 KB
 
امتیاز دهی