با حضور رئیس دانشگاه پیام نو استان چهارمحال و بختیاری انجام شد برگزاری جلسه هماهنگی دانشگاه پیام نور استان با بیمه ایران
در راستای تفاهم نامه منعقد شده سازمان مرکزی با بیمه ایران ،جلسه هماهنگی و همکاری بین دانشگاه پیام نوراستان با معاونین و مدیران بیمه ایران در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ، در ابتدای این نشست دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه ، به معرفی نقش و توسعه دانشگاه پیام نور و رسالت آن در استان پرداخت و اظهار امید واری کرد که بیمه ایران نسبت به سایر بیمه ها خدمات مناسب تری به همه همکاران در دانشگاه ارائه خواهد نمود.
ایشان هم اندیشی و چگونگی اجرای قرارداها و برطرف کردن مشکلات و مسائل مربوط به کارکنان و اعضای هیأت علمی را از محورهای اصلی این نشست دانست و اظهار کرد : بیمه ایران با فراهم کردن بسترهای لازم وهمکاری متقابل در کوتاه ترین زمان نسبت به اخذ مدارک و جمع آوری فاکتور ها و هزینه های کارکنان اقدام و حق پرداختی آنها را به موقع واریز نماید.
در ادامه آقای ریحان پور معاون بیمه ایران به نقش مهم و موثر بیمه ها در جامعه دانشگاهی اشاره و اظهار کرد: بیمه ایران آمادگی دارد در زمینه ارائه انواع پوشش های بیمه ای از جمله حوادث، عمر ، شخص ثالث و بدنه خودروها و ... با این دانشگاه همکاری متقابلی را داشته باشد.

گفتنی است در این نشست که با پیگیری امور اداری و رفاهی دانشگاه پیام نور استان تشکیل گردید مباحثی همچون مشکلات مربوط به شهرستان های که در آن نمایندگی بیمه وجود ندارد ، نحوه ارائه مدارک و چگونگی اخذ معرفی نامه از بیمه ایران برای برخی از کلینیک ها پزشکی ، اختیار لازم به یکی از نمایندگان شهرستان های اردل و لردگان جهت جمع آوری مدارک و ارسال آن به بیمه استان و ... بحث و تبادل نظر شد.

 
 
فايلها
IMG_5754.JPG 228.832 KB
 
امتیاز دهی