رئیس دانشگاه پیام نور: پژوهشکده شیمی طبیعت، رسالت اجتماعی دانشگاه پیام نور را تحقق می بخشد
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: پژوهشکده شیمی طبیعت در دانشگاه پیام نور، رسالت اجتماعی این دانشگاه را تحقق می بخشد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدرضا زمانی در مراسم آغاز به کار پژوهشکده شیمی طبیعت این دانشگاه با عنوان اینکه امروز روز قدردانی از زحمات معاونت پژوهشی دانشگاه است که پس از 2 سال توانست این مهم را به ثمر برساند، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با توجه به ظرفیت های بالقوه نیروی انسانی، دستگاه های پیشرفته پژوهشی، مخترعان و نخبگان و ... بهترین بستر برای گسترش تعامل با بخش های صنعتی است.
وی با عنوان اینکه شورای سیاستگذاری پژوهشکده شیمی طبعیت می تواند با سیاست ها و راهبردهای درست، نیروی انسانی متخصص دانشگاه پیام نور را با برنامه مدون به منابع وصل کند، افزود:  هدف اصلی ایجاد رفاه برای مردم و پیشرفت کشور است که با برنامه های هدفمند این پژوهشکده به آن دست خواهیم یافت.
دکتر زمانی حضور نماینده ای از پدافند غیرعامل کشور در شورای سیاستگذاری این پژوهشکده را بسیار مطلوب دانست و گفت: کارهای کلان در هر سطحی دارای الزام قانونی با پیوست های پدافندی در حوزه های مختلف هستند و اگر قرار است کاری به شکل درست انجام شود چه بهتر که مباحث پدافند غیرعامل در آن دیده شود.
وی اذعان داشت: این شکل شبکه ای از کار پژوهشکده الگوی قبلی در کشور نداشته و اگر بتوان موفق عمل کرد قطعا به عنوان الگو معرفی خواهد شد.
فايلها
IMG-20201013-WA0010.jpg 6.533 KB
 
امتیاز دهی