به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد؛ افتتاح پژوهشکده زیست شناسی و بوم شناسی خلیج فارس پژوهشکده زیست شناسی و بوم شناسی خلیج فارس به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمدرضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور  کشور به صورت  ویدیو کنفرانس در آیین این افتتاحیه با بیان اینکه استان هرمزگان پتانسیل بسیار خوبی دارد و اکونومی خلیج فارس به عنوان یک منبع عمده در کشور است، گفت: افتتاح این پژوهشکده قدم اول است و باید توسعه آن تدوام یابد.
دکتر زمانی ابراز امیدواری کرد: با افتتاح این پژوهشکده جهش تولید علم،کسب ثروت، درآمد زایی و اشتغال زایی خوبی رقم خواهد خورد.
 دکتر مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی  نیز با اشاره به اینکه گذشتگان در حوزه زیست محیطی صحیح عمل کرده و این میراث گرانبها راخوب حفظ کردند، اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر با این وضعیت آب شیرین کن ها و صید ترال و کف روبی ها  مسئولیت ما سنگین تر است و باید بندیشیم که آیا این کار  یک فعالیت علمی خوبی است یا باید  تجدید نظری در این خصوص داشته باشیم.🔸همچنین در ادامه دکتر منصور آرامی دیگر نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاهها با جامعه ارتباط برقرار می کنند و توجه خاصی به مسئولیت های اجتماعی و بنگاههای علمی و اقتصادی دارند، گفت: قطعا با این حرکت ها شاهد رشد و پیشرفت و توسعه خوبی خواهیم بود و دانشگاهها در این زمینه مسئولیت دوچندانی دارند.
دکتر کریمی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور نیز با اشاره به اینکه این پژوهشکده می تواند ظرفیت منطقه هرمزگان را  به ملی و فراملی منعکس کند، افزود: هرمزگان در حوزه دریا محور و تجارت ظرفیت بالایی دارد و باعث نوید بخش و شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.
 خانم دکتر عیدی رئییس پژوهشکده نیز در پایان گفت گفت:  این پژوهشکده  با هدف کمک به رفع نیازهای علمی و پژوهشی و آموزشی در حوزه های مختلف راه اندازی شده و به دنبال اجرای طرح های مشترک ملی و بین المللی است.

گفتنی است بعد از پایان مراسم پژوهشکده زیست شناسی و بوم شناسی خلیج فارس افتتاح گردید و احکام که توسط دکتر زمانی ریاست عالیه دانشگاه صادر شده بود به اعضا اهدا شد.

 
 
فايلها
9999.jpg 6.723 KB
 
امتیاز دهی