برگزاری مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه پیام نور پیام‌نور استان چهارمحال‌وبختیاری مرحله استانی بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت با حضور ۴۶۰ نفر از دانشجویان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر علیرضا آبرود، رئیس دانشگاه پیام نوراستان چهارمحال‌وبختیاری با اعلام این مطلب افزود : مرحله استانی بیست‌وچهارمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت به صورت آنلاین و همزمان با سراسر کشور، در دانشگاه پیام‌ نور استان برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات، ۴۶۰ نفر دانشجوی قرآنی از دانشگاه‌های پیام نور سراسر استان به رقابت پرداختند، تصریح کرد: از این تعداد، ۷۰ نفر در بخش آوایی شرکت کردند که در مرحله مقدماتی ۳۱ نفر آنان به مرحله استانی رسیدند و در پایان، هفت نفر برای شرکت در مسابقات کشوری برگزیده شدند، نتایج دیگر رشته‌ها توسط دبیرخانه اعلام خواهد شد.
وی به تشریح حوزه‌های برگزاری مسابقات اشاره و تصریح کرد: این دانشجویان در بخش‌های آوایی شامل قرائت، ترتیل، حفظ دعا و مناجات، تواشیح و هم‌خوانی، بخش معارفی شامل آشنایی با تفسیر و ترجمه، مفاهیم نهج‌البلاغه، سبک زندگی، پرسمان معارفی، آشنایی با صحیفه سجادیه و آشنایی با احادیث اهل بیت، بخش پژوهشی شامل مقاله‌نویسی، تلخیص کتاب، نقد کتاب فناوری، تولید اپلیکیشن، کانال شبکه مجازی و تولید نرم افزار، بخش هنری شامل خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، تذهیب، فیلم کوتاه، معرق و منبت کاری، طراحی و پوستر، بخش ادبی شامل شعر، داستان‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی در بیست و چهارمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان خاطرنشان کرد: نفرات برتر در مرحله کشوری که در آذرماه سال‌جاری به میزبانی استان یزد برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
 
فايلها
index.jpg 134.187 KB
 
امتیاز دهی