رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد: آغاز به کار مرکز مستقل فناوری اطلاعات و اداره کل درآمدی و اقتصادی دانشگاه/ انتصاب رئیس جدید مرکز سنجش و آزمون
رئیس دانشگاه پیام نور، مدیران کل جدید مرکز سنجش و آزمون، مرکز فناوری اطلاعات و همچنین دفتر امور مجلس و استانها  را منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدرضا زمانی در مراسم تکریم و معارفه گفت: طی یکسال اخیر، دانشگاه پیام نور به شکلی هدفمند و جدی به  دنبال تقویت زیرساختاری فناوری اطلاعات به عنوان مرکزی مستقل و همچنین درآمدزایی غیر شهریه ای بوده است .
وی درآمدهای غیرشهریه ای را، درآمدی پایدار دانست و اظهار داشت: در این راستا بر اساس مصوبات هیات امناء، اداره کل درآمدی و اقتصادی در دانشگاه پیام نور به عنوان زیرمجموعه معاونت اداری، مالی و عمرانی شکل گرفت.
وی با عنوان اینکه مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور نیز از این پس به عنوان یک مرکز مستقل فعالیت خواهد کرد، اذعان داشت: تقویت زیرساختهای فناوری اطلاعات در دانشگاه پیام نور با توجه به رسالت اصلی دانشگاه برای گسترش شبکه الکترونیکی در داخل و خارج، یکی از مهم ترین اهدافی است که نیازمند نگاه و رویکرد مستقل بود.
دکتر زمانی از ادغام واحدهای مختلف در دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: اقدامات ساختاری ستادی در این دانشگاه صرفا با هدف و رویکرد چابک سازی سیستم و تسهیل دسترسی به اهداف بلند نظام آموزش عالی کشور و ارائه خدمات بهتر صورت گرفته است.
گفتنی است، طی احکامی جداگانه از سوی دکتر محمدرضا زمانی، دکتر معصومه حسینی به عنوان سرپرست جدید مرکز سنجش و آزمون، دکتر بهنوش سلیم بهرامی سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، دکتر شهریار فرهمند راد به عنوان مدیرکل دفتر امور مجلس و استانها منصوب شدند.
دکتر علی شادرخ نیزبه عنوان مدیرکل درآمدی و اقتصادی دانشگاه پیام نور منصوب شد.
رئیس دانشگاه پیام نور در این مراسم از تلاش ها و زحمات شایسته دکتر هوشنگ تاجفر مدیرکل سابق دفترآمار و فناوری اطلاعات قدردانی کرد.
 
فايلها
IMG-20201013-WA0010.jpg 6.533 KB
 
امتیاز دهی