رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری خبر داد دانشگاه پیام نور استان موفق به کسب رتبه برتر در بخش تهاتر و تسویه بدهی به شهرداری ها شد.
طبق رتبه بندی حوزه اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور، دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری رتبه برتر در بخش تهاتر بدهی با شهرداری ها را در میان 31 استان کشور بدست آورد .

به گزارش روابط عمومی ، دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه برتر در بخش تهاتر و تسویه بدهی با شهرداری ها خبر داد و افزود: خوشبختانه در سال 99 کلیه بدهی های مراکز و واحدهای استان با شهرداریهای مربوطه تهاتر و با تخصیص اوراق خزانه این بدهی ها تسویه کامل خواهد شد. جا دارد از تلاش تمامی همکاران و رؤسای محترم مراکز و واحدها تقدیر وتشکر کرد .
وي با اشاره به اینکه زمینه های همکاری بسیار مناسبی بین دانشگاه پیام نور استان و شهرداری وجود دارد اظهار كرد: این دانشگاه ضمن اعلام آمادگی کامل جهت همکاری همه جانبه با سازمانهای دولتی و بخصوص شهرداریها ، انتظار میرود با توجه به امکانات و پتانسیل های خاص و ویژه دانشگاه پیام نور در سطح استان شهرداریهای استان تعامل و همکاری مطلوبی را با این دانشگاه در بخشهای پژوهشی و زیر ساختی داشته باشد.

گفتنی است دکتر محمد رضا زمانی ریاست عالی دانشگاه پیام نور کشور طی پیامی رتبه برتر در این بخش را به خانواده دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفتد .

 شایان ذکر است دانشگاه پیام نور استان بیش از دو میلیارد تومان به شهرداری پرداخت کرده
فايلها
photo_2017-12-06_21-17-05.jpg 127.238 KB
 
امتیاز دهی