اولین دفاع پایان نامه با محوریت مدیریت سردار دلها برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، اولین دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد در خصوص سردار دلها با عنوان تحلیل معنایی الگوی مدیریتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر اساس آموزه های نامه 53 نهج البلاغه در دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار می گردد.

دکتر جلالی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در خصوص این دفاع پایان نامه اظهار داشت: در گام دوم انقلاب برای تقویت حرکتهای ارزشمند و ترویج عملکرد هوشمندانه سردار بزرگ اسلام در منطقه موضوعات پایان نامه با این عنوان بسیار ارزشمند است و اساتید گرامی که دانشجویان را به سمت بررسی و واکاوی تفکر بزرگمردان همچون سردار رشید اسلام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هدایت می نمایند در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام موثری بر می دارند و باعث روشنگری و تداوم حرکت رو به جلو نظام مقدس اسلامی می گردند.
جلالی در ادامه گفت: موضوع این پایان نامه در کشور بی نظیر است و امیدواریم دفاع این پایان نامه فتح بابی در جهت تحقیق در خصوص اندیشه های والای بزرگ مردانی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشد تا با الگوبرداری از این اندیشه های ناب اسلامی کشور بتواند تنگناهای سختی که استکبار جهانی برای  آن درست کرده است را از میان بردارد و جوانان دانشجو با نگاهی عمیق بتوانند میهن عزیز اسلامیمان را به قله های رفیع و علم و دانش بنشانند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در پایان از زحمات دکتر کلباسی به عنوان استاد راهنمای این درس و دکتر محمدی استاد مشاور و دکتر غفاری رئیس مرکز شاهین شهر تقدیر و تشکر نمود و ابراز داشت: تفکر همکاران علمی که با این نگاه دانشجویان را در این راستا حرکت می دهند قابل تقدیر است.
لازم به ذکر است این نخستین پایان نامه کارشناسی ارشدی است که در کشور با محوریت آن سردار شهید به صورت ویدئوکنفرانس دفاع می شود.
تاریخ دفاع:  روز یکشنبه 1399/05/05 ساعت 11
 
فايلها
983D2491-3B85-4AD2-B577-FF15448B9B75.jpeg 7.469 KB
 
امتیاز دهی