پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر  علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در پیامی فرارسیدن 16 آذر، روز دانشجو را به همه دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

      دانشجو، واژه ای مقدس و مظهر اقتدار و بالندگی یک ملت سرافراز است . دانشجو، اقیانوسی موج خیز از عطش دانش و تشنگی معرفت است که همیشه با نشاط و افتخار به امید فردایی روشن می جوشد و می خروشد.  

   روز دانشجو، مصداق واقعی دلاوری، استقامت و ایثار جوانان دانشجویی است که با تقدیم خون پاک خود، پایبندی و ارادت خویش را به آرمان‌های واقعی انقلاب ثابت کردند. همان‌هایی که امروزه به مثابه وجدان بیدار، آگاه، مطالبه‌گر و لبریز از تقوای الهی می‌توانند به‌عنوان نخبگانی خلاق و اندیشمند، جامعه را در مسیر حرکت به‌سوی عزت و اقتدار هدایت کرده و گام‌های محکمی را در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بردارند.

        اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و به‌ویژه شهدای دانشجو، این روز بزرگ را به دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفته و اميدوارم دانشجويان عزيز با تكيه بر توانمندي‌ها و استعدادهاي خود و همچنين با استفاده از ظرفيت‌هاي علمي و پژوهشي دانشگاه همراه با اساتيد، مديران و كاركنان، در محيطي پر نشاط، به فعاليت‌هاي علمي پرداخته و حضور حقيقي و تاثيرگذار خود را در عرصه‌هاي علمي و فرهنگي جامعه به اثبات رسانند.

دکتر علیرضا آبرود

رییس دانشگاه  پیام نور استان چهارمحال و بختیاری

 
امتیاز دهی